2013. augusztus 8., csütörtök

11.rész

Úgy érzem hatásos Robert ajándéka, már vagy két hete nem voltak rémálmaim. Eszembe jutott hogy Susan még múltkor [ mikor Gregget bemutattam neki] mondta hogy eljöhetne valamikor Gregg, szóval felhívtam.
- Halló ? - szólt bele a telefonba
- Szia Gregg, csak azt akartam kérdezni hogy nincs-e kedved átjönni ?
- Sziaa, okéé - nevetett - mikor menjek ?
- Három?
- Rendben, akkor majd találkozunk
- Oké, Szia.
- Szia.
Ez az,ez az, ez az..ugráltam.
- Susaaan - szaladtam le a lépcsőn
- Igen? - lépett elém
- Tudod mondtad a múltkor, hogy eljöhet Gregg, és felhívtam hogy nincs-e kedve eljönni ma három órakor és azt mondta hogy eljön - hadartam
- Rendben - mosolygott - Robertnek mondtad már?
- Nem még nem...- szomorodtam el  - szerinted megengedi ?
- Persze hogy megengedi - nevetett Susan
- Hol van ?
- Szerintem kint van az udvaron.
Kimentem a hátsó udvarra és ott volt Robert a medencénél, a napágyban feküdt és újságot olvasott.
- Robert - mentem oda hozzá
- Helló - nézett rám
- Öhhm, múltkor mikor Susannek bemutattam Gregget, Sue mondta hogy bármikor eljöhet Gregg.. és ma felhívtam hogy jöjjön el háromkor.
- Oké 

- Ez az - vigyorogtam
                                                        ***
Aren't you somethin' to admire, cause your shine is somethin' like a mirror  hallottam meg a csengőhangom.
- Szia
- Szia Amy, most indulok, nem soká ott leszek.
- Rendben, várlak
- Na sziaa
- Szia.
Gyorsan felrohantam a szobámba és felkaptam valami jó ruhát, aztán kimentem a bejárati ajtóhoz és leültem a lépcsőre...amíg vártam Gregget  videókat néztem a telefonomon, meg raktam fel instagramra pár képet.

Ahogy üldögéltem a lépcsőn egyszer csak egy motor hangjára lettem figyelmes, felnéztem és láttam hogy a motor pont a kapu előtt állt meg...Csak ültem és vártam hogy ki fog belépni a kapun..Gregg volt az.
- Szia - szaladtam felé - nem is mondtad hogy van motorod
- Szia, miért kellett volna ? - nevetett és megölelt
- Gyere menjünk be - fogtam meg a kezét
Mikor beértünk szóltam Susannek..
- Sue, itt van Gregg
- Ohh, sziaa drágám - ölelte meg a fiút
- Gyere körbevezetlek a házban - fordultam Gregg felé
- Oké - mosolygott

Miután megmutattam neki a házat belülről, kimentünk a hátsóudvarra, hogy megmutassam neki a medencét.
- Helló Gregg - jött felénk a nagybátyám
- Helló - fogott kezet Roberttel Gregg
Oda mentünk a medencéhez.
- Ugorj - mosolyogtam
Megfogtam a kezét és beugrottunk a vízbe..
- Mi nem vagyunk normálisak
- Van benne valami - vigyorogtam

Miután meguntuk az úszkálást kifeküdtünk napozni, hogy megszáradjon a ruhánk.

- Bemegyünk ? - kérdeztem
- Menjünk - mosolygott
- Tényleg a szobámat még nem is mutattam..
Felmentünk a szobámba én leültem az ágyra Gregg pedig a kanapéra.
- Nézünk valami filmet ?
- Nézhetünk
- A LOL  jó lesz ?
- Persze jó lesz
Elindítottam a filmet és oda ültem Gregg mellé a kanapéra..

                                                ***
Mikor már majdnem vége lett a filmnek..oda fordultam Gregghez.
- Valami baj van ? - nézett rám meglepődve
- Nincsen semmi, csak tudod..néha nem értem a kapcsolatunkat..néha úgy érzem hogy csak barátok vagyunk néha meg úgy hogy többek vagyunk mint barátok..
- Ohh értem...és mikor érzed jobban magad velem ?
- Barátként is, de szeretlek, és nem tudok csak a barátod lenni.
- Nem is vagy 'csak' a barátom - simította meg az arcomat - én a barátnőmként tekintek rád..remélem nem baj
- Nem baj, mert én is a barátomként tekintek rád - mosolyogtam
- Akkor...- vett mély levegőt - ez azt jelenti hogy járunk ?
- Azt - megöleltem
Egymás szemébe néztünk..
- Szeretlek - mondta komolyan Gregg
- Én is szeretlek
Mikor kimondtam ezt a mondatot, szorosan magához ölelt és megcsókolt.



Már este fél tíz körül lehetett.
- Na nekem most már mennem kéne
- Ne már..- kinéztem az ablakon és akkor láttam hogy szakad az eső - úgy látszik az ég is úgy akarja hogy maradj még - mutattam az ablak felé
- Hmm, hát akkor tényleg maradnom kell, remélem nem baj
- Engem nem zavar - adtam puszit a szájára - csak egy kicsit álmos vagyok
- Én is
- Mindjárt jövök csak elmegyek zuhanyozni meg átöltözni
- Itt is öltözhetsz
- Szeretnéd...
- Szeretném is - mosolygott
- Bolond vagy, na mindjárt jövök..érezd magad otthon
Elmentem zuhanyozni...mikor végeztem felkaptam a pizsimet utána visszamentem a szobába.
- Neked szedjek valami pizsit ?
- Nem kell köszi
- Öhh, az a helyzet hogy vagy lent a kanapén tudsz aludni mert az én kanapém kicsi és kényelmetlen, vagy mellettem.
- Melletted stipi stopi - ugrott rá az ágyamra
Oda másztam mellé és betakaróztam.
Gregg átkarolt és megpuszilt..hihetetlen érzés volt annak a karjaiban elaludni akit a világon a legjobban szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése