2013. augusztus 8., csütörtök

5.rész



Hosszú szakadozott sípolás vert föl az álmomból, mikor már észbe kaptam megfogtam a telefonom és megnéztem hogy ki írt. [ akkor szokott sípolni ha valaki üzen facebookon vagy twitteren] Gregg volt az kérdezte hogy ma nem megyünk-e el moziba. Mielőtt visszaírtam volna lementem Robertékhez  megkérdezni hogy elmehetek-e. A lépcső felénél megálltam mert észrevettem hogy Roberten az a pulcsi van amit én vettem neki és eszembe jutott hogy Susannek elfelejtettem oda adni a pólót.Gyorsan visszaszaladtam a szobámba és előkerestem azt a zacskót amiben a Susannek szánt póló volt,megtaláltam,rohantam is lefelé,megálltam Robert mellett.
- Sziaaaa Jóreggelt!! Hol van Susan? -hadartam
- Hellóka,neked is, ott van a nappaliban.
-Köszi
Bementem a nappaliba és oda rohantam Susanhez.
-Susan, ezt neked vettem, remélem tetszik.-mosolyogtam
Elolvasta a feliratot a felsőn és elkezdett nevetni.
- Köszönöm ez nagyon tetszik, aranyos vagy.
Eközben már Robert is bejött a nappaliban és eszembe jutott hogy először miért is jöttem le.
- Ohh tényleg, elmehetek ma moziba ?
Robert egyből elkezdett nevetni, nem értem miért nevet mindig amikor Greggről van szó na de mindegy ez most perpillanat nem tudott érdekelni.
- Mehetek ? - kérdeztem még egyszer, mivel az első kérdésre nem érkezett válasz
- Persze-mondta Susan
- Á-á várj, csak egy feltétellel..-vágott közbe Robert
- Na és mi az a feltétel? - kérdeztem
- Hogy a Vasember 3-at  nézitek
- Na ne viccelj...-néztem rá
- Jóó,jóó..és elvigyelek?
- Megköszönném-mosolyogtam rá
- Akkor ezt megbeszéltük-kacsintott Robert
Visszamentem a szobámba és válaszoltam Greggnek hogy mehetek, megkérdeztem hogy mikor találkozzunk, végül a fél 4-ben egyeztünk meg. Gondoltam addig csinálok valamit, kimentem úszni a medencébe. Nem voltam sokáig egyedül...pár perc múlva annyit vettem észre hogy Robert rohan kifele az ajtón és beugrik a medencébe...
- Mr. Downey azt hittem maga komoly ember..
- Ezt ki mondta neked ? - nézett rám csodálkozva
- Jude Law...
- Ohhw, Judesie?! Ő soha nem mondana ilyet szóval ezt buktad
- Lélegzet visszatartó verseny ? -kérdeztem
- Ha veszíteni akarsz..rendben
- Haha nagyon vicces..
Mikor számoltam vissza és már pont ott tartottam hogy kettő...akkor szólt Susan hogy menjünk be ebédelni.
Kiszálltunk a medencéből, megtörölköztünk és bementünk...mikor végeztünk felmentem a szobámba készülődni. Elővettem azokat a cuccokat amiket múltkor vettem...egy csőgatya,torna cipő,USA zászlós trikó, és egy fullcap. Befújtam magam egy vattacukor illatú parfümmel,megfogtam a telefonomat és lementem Roberthez.
- Indulhatunk? -kérdeztem
- Persze, azta tök jó ez a sapka-megfogta a sapkámat és felvette.
- Wow, még lehet hogy neked adom...na mehetünk?
- Menjünk...Suziea nem soká jövök.
- Rendben
Elindultunk és Roberten még mindig az én sapkám volt.
- Na jó ezt most már kérem vissza-mondtam és levettem a fejéről a sapkámat- megvársz vagy majd hívjalak fel ha végeztem?
- Hát nekem most mennem kell, egy fotózásra és nem biztos hogy végzek addigra.
- Akkor hazasétáljak ?
- Legalább addig is tudsz beszélgetni Greggel , hát nem szuper?
- De, nagyon szuper.
Lassan megérkeztünk a mozihoz, elköszöntem Roberttől és kiszáltam a kocsiból. Elindultam az ajtó felé amikor gyors lépteket hallottam közeledni,hátranéztem és Gregg volt az, oda mentem hozzá és megöleltem.
- Na miújság ? Eldöntötted már hogy mit nézzünk ? Mert én ne tudtam választani-nevettem
- Nincsen semmi,örülök hogy megint látlak-mosolygott- én sem tudtam választani..nem baj majd bent eldöntjük.
-Okés
Bementünk a moziba Gregg megvette a jegyeket a .....VASEMBER 3-ra...
Vettünk nachost és colát aztán bementünk a 10-es terembe, beültünk a középső sorba és vártunk...mire elkezdődött a film majdnem az összes nachost megettem. Mindig olyan furcsa érzés Robert filmjeit nézni, olyankor mindig megfordul a fejemben hogy úristen ez az ember a nagybátyám, hihetetlenül szerencsés vagyok. Greggel nagyon jól éreztük magunkat,végig nevettük az egész filmet, a film vége felé mikor már nekem a nachosból csak a sajtszósz maradt meg neki meg a chips nyomkodta oda nekem a chipset hogy:
- Na egyél hát-nézett rám boci szemmekkel
- Jó, de te is egyél-parancsoltam rá
- Rendben főnök -nevetett
Vége lett a filmnek és felkapcsolódtak a fények, olyan érzés volt mint mikor még félkómában vagyok és valaki felkapcsolja a villanyt...szörnyű. Kivánszorogtunk a sorból és kimentünk a mozi elé.
- Robert nem jön érted?
- Nem, fotózáson van, sétálok.
- Hazakísérhetlek?
- Ha van kedved, akkor persze.
Sétáltunk hazafelé én meg gondoltam kapcsolok valami zenét a telefonomon, csak úgy véletlenszerűben elindult Justin Timberlaketől a Mirrors.
- Imádom ezt a zenét-vigyorgott Gregg
- Én is
- Hogy-hogy eddig nem láttalak még ?
- Hát, mert én nem itt lakom,csak nyárra jöttem el Robertékhez
-  Akkor csak a szünetben láthatlak ? - fordult felém szomorú arccal Gregg
- Én nem foglak elfelejteni, elhiheted

Sétáltunk, és lassan meg is érkeztünk a Downey rezidenciához.
- Jó volt ma látni téged
- Tényleg jó volt ma - mosolyogtam
- Megadod a telefonszámod?
- Persze - mosolyogtam- köszönöm a mai napot Gregg nagyon jól éreztem magam - megöleltem majd adtam egy puszit az arcára
- Na szia, jó éjt - adott puszit ő is

Elindultam az ajtó felé, de nem mentem be, néztem Gregget ahogy elsétál, addig álltam ott amíg olyan messze volt hogy már nem láttam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése